2010-02-03

Iš jurginų gyvenimo...

Pirmiausia - bloga naujiena :( Kažkur pamečiau USB 'flash'ą' su daugybe daugiamečių nuotraukų, taigi kurį laiką nebus rašinėlių apie daugiamečius. Bet tik kurį laiką - naujas sezonas pasirūpins, kad atsirastų daug ir dar gražesnių nuotraukų. Taigi labai ir neliūdžiu, galėjo būti ir blogiau... pavyzdžiui, galėjau pamesti USB su darbo informacija, tai kokius metus būčiau ją atstatinėjusi... Taigi, 'let us be grateful for small mercies' :)

O tuo tarpu nusprendžiau parašinėti apie kai kurias įdomias kolekcijas, kurias esu aplankiusi Lietuvoje. Visos jos turi vieną bendrą bruožą - neįtikėtinus užmojus, kaip privačioms kolekcijoms.
Apie šią jurginų kolekciją jau esu rašiusi anksčiau čia. Taigi labai daug netuščiažodžiausiu ir nesikartosiu. Kolekcija per tą laiką tik išaugo... o mano simpatijų objektas pasikeitė :) Aišku, 'Black Jack' vis dar toks pat gražus, ir tyliai žiemoja garaže. O mano naujas troškimų objektas šį kartą yra JI. Taip, tokia jau aš, nepastovi, bet argi ji ne gražutė? (2 pav.) Iš tikrųjų, iš visų jurginų formų, adatiniai ir chrizanteminiai man yra patys pačiausi...
O toliau dar keletas bendrų nuotraukų. Vėlyvą vasarą ten tikrai labai smagu pabūti.
Kadangi pavasaris artėja - nors laaaabai jau lėtai - mažas paukštelis pačiulbėjo, kad p.Janina pradeda pardavinėti jurginus (tie, ką sudomino ši informacija, kontaktus gali rasti po aukščiau minėtu straipsniu)
O jei gerai įsižiūrėsite į paskutinę nuotrauką, suprasite, kad čia yra kompostinė :) Galima tik įsivaizduoti, kaip puikiai atrodo gėlynai, jei jau šiukšlynas toks, ar ne?

1 komentaras:

D-one rašė...

Labai gražu:)