2012-07-31

Viendienių šlovės akimirka

Visi augalai turi savo šlovės akimirką... ir šiuo metu tai viendienės. Tad prasibėgau su fotoaparatu :) ir užfiksavau keletą puošniausių. Šiemet ypatingai geri metai viendienėms pas mane, kadangi drėgmės netrūko - tad visos aukštesnės nei paprastai, ir apsipylę daugybe žiedų. Visos veislės laiko ir oro sąlygų patikrintos, auga puikiai mano skurdokoje dirvoje (lepūnėliams, kurie reikalauja daug dėmesio, o išspaudžia tik vieną kitą žiedelį, aš neturiu nei laiko, nei kantrybės)
Kasmet itin gausiai žydi 'Beyond New Millenium' - man patinka ta keistoka oranžinė spalva ir saikingai pagarbanoti žiedai.
Kaip visada, labai puošni ir nekaprizinga 'Spacecoast Cranberry Breeze'
Viena iš mano mėgstamiausių 'Barracuda Bay'. Ne tik gražiai gofruoti žiedlapių apvadai, bet ir labai unikalus atspalvis, toks rudai violetinis.


 Dar tamsesnė - 'Mahogany Magic'. Žiedai nėra dideli, tačiau labai tirštos raudonmedžio spalvos
Nepaprastai gausiai žydinti 'Enchanted April'. Panašių veislių yra begalės, bet ši tikrai stabiliai gausiai apsipila žiedais, nepriklausomai nuo oro sąlygų
 'Total Look' auga be proto greitai ir žydi labai gausiai
'Eternity's Shadow' žiedai pasižymi gražiu violetiškai rožiniu atspalviu ir ekstravagantišku apvadu.

 Sekančios dvi veislės man kažkuo panašios - jų žiedai lyg nulipdyti iš plastilino, labai storais, standžiais žiedlapiais, žydi gausiai. 'Janet Benz'...
... ir 'Magic Amethyst'
 'Trevi Fountain' - truputį primena 'Total Look', bet stambesniais, žalesniais žiedais.
 Gražios tos garbanotos viendienės, bet, turiu pasakyti, mane pastaraisiais metais nenumaldomai patraukė prie žalsvų ir baltų viendienių. Bandysiu atrasti balčiausią veislę :)
'Ice Carnival'...
... ir dabartinė baltos viendienės konkurso laimėtoja 'White Temptation'.

Komentarų nėra: