2012-09-21

Grožis, kurio verta laukti

Mano nuomone, korėjinis lendrūnas (Calamagrostis brachytricha) yra pati puošniausia dekoratyvinė žolė, kurią galima auginti Lietuvoje. Visiškai atspari šalčiui, nereikli auginimo sąlygoms. Atželia anksti puošnių pilkšvai žalių lapų keru (skirtingai nei miskantai bei rykštėtosios soros), nors pražysta tik į vasaros pabaigą. Tačiau, tiesą pasakius, tame yra ir priežastis to nežemiško grožio. Rudeniški rūkai, rasos bei šerkšnas - be jų ne itin matosi žiedynų purumas.
Reikia įrodymų? štai prašom...
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 komentarai:

Katrin rašė...

Rasam I absoluty love the photos from your garden and how you use perennials. Calamagrostis brachytricha is my favourite too!
Kind regards,
Katrin

http://rasosaugalai.blogspot.com/ rašė...

Katrin, thank you :) as the saying goes, great minds think alike :) at this time of the year I'd love to plant half of my garden with C.brachytricha ... however, there are still so many plants to try, so I must be sensible
Regards,
Rasa

salma rašė...

toks jausmas, kad pas jus pabuvojo lengva salna.. labai grazu.. sekmes

Dailyoverthinker rašė...

Labai gražiai sode atrodo, būtų smagu tokių pasiskint ir kambaryje turėt, nes atrodo tai puikiai :)

ramunia rašė...

labai patinka man šis blogas, nes nuostabiai parinkti augalai, galbūt tobulai atitinkantys mano skonį ;)

aš turiu kur grožį kurt - tėvų sodyboje, kurie gyvena Telšiuose ;) Gal rašėte anksčiau, bet nelabai seniai seku šį blogą... galbūt galite rekomenduoti kur aplink Telšius įsigyti daugelį jūsų grožynuose augančių smilgų ir kitų grožybių? ;) Arba šiaip kur paprastai Jūs įsigyjate augalų? Nes kažkaip norisi patikimų rankų, kad paskui augalai augtų ir vešėtų, turėtų garantijas kažkokias, kad ne iš šarlatanų pirkta ir pan. ;)

http://rasosaugalai.blogspot.com/ rašė...

Simona, skinti ir džiovinti lendrūnus , be abejo, galima... tačiau jie tikrai praras dalį savo žavesio. Kaip jau minėjau, jie geriausiai atrodo, apkibę rūko ar rasos lašeliais... ko namuose neatkursi. bet bandyti galima :)

Ramunia, ačiū, džiaugiuosi, kad patinka mano rašiniai bei nuotraukos. Aš pati augalus vežuosi iš užsienio, kur jų pasirinkimas yra žymiai didesnis. Deja, nesu girdėjusi apie daugiamečių augalų pardavėjus aplink Telšius, tad ir patarti nelabai ką galiu. Tačiau daug augalų, kuriuos auginu, aš ir parduodu, o pavasarį juos gana paprasta siųsti ir paštu. Jei kas konkrečiai domina, parašykite paprasčiausiai man į e-mailą, kuo galėsiu, padėsiu

Sėkmės, Rasa